 |
постапка
|
 |
мерење
|
 |
проверување
|
 |
вреднување
|
 |
класирање
|
 |
бележење
|
 |
следење
на напредокот
на
ученикот
|
 |
водење на ученикот од
незнаење кон знаење
|
 |
определување
на постигањата
на
ученикот
|
 |
процес (научен процес и
клучен дел на наставниот процес)
|
 |
споредување на
постигањата на ученикот со планираните цели по одделни предмети
|
 |
одлучување за личните
карактеристики на знаењето врз основа на проверка на критериумите
|
 |
збир од информации за
способностите на ученикот и неговиот напредок и успех
|
 |
означување на положбата
на наставникот и на неговиот однос кон ученикот во наставата
|
 |
составен дел на
развојот и следењто на постигањата во сите подрачја на човековото
дејствување
|