|
постапка
|
|
мерење
|
|
проверување
|
|
вреднување
|
|
класирање
|
|
бележење
|
|
следење
на напредокот
на
ученикот
|
|
водење на ученикот од
незнаење кон знаење
|
|
определување
на постигањата
на
ученикот
|
|
процес (научен процес и
клучен дел на наставниот процес)
|
|
споредување на
постигањата на ученикот со планираните цели по одделни предмети
|
|
одлучување за личните
карактеристики на знаењето врз основа на проверка на критериумите
|
|
збир од информации за
способностите на ученикот и неговиот напредок и успех
|
|
означување на положбата
на наставникот и на неговиот однос кон ученикот во наставата
|
|
составен дел на
развојот и следењто на постигањата во сите подрачја на човековото
дејствување
|